Shopping i Göteborg ♥

Tjenare ;D
idag har jag vart på stan typ heela dagen !
kom kanske hem 6 och då fixa vi käk och kolla på simpsons :)
Har köpt ganska mycket idag för ganska lite pengar,
här kommer några bilder av vad jag köpt :D

ta tre betala 59 kr ! haha :D från Missäy.

Jeansen köpte jag på bikbok ;) så bekväma ! 70% rea så fick
dem för 175 kr ! Toppen köpte jag på Monki för 50 kr, 50% rea ;p

T-shirten är också från Monki, 50% = 50kr :D

Klänningen köpte jag på Missäy för 100 kr, den va åxå på rea ;p

Annars hade syrran roligt på mig då vi satt och kolla lite på tv..
kolla bara vad hon gjorde med mina ben ! hahaha

( det står André♥ där det bara står "And" xD )
Men men , imorgon ska vi in till stan igen ! Ska gå och kolla på
en hårfärg och sen in till shock. Sen ska vi på Harry Potter kl halv 3 :D
och nu så ska ja snacka lite med Adde och sen ska vi kanske
kolla nån film eller läsa.. eller kolla tv.. Eller kanske gå ned till stranden
och kolla på solnedgången? ;o vet inte det än ;P
Men iaf, vi ses ! Ha det bäst åså ses vi imorgon :) puss ♥

Kommentarer
Postat av: mamm

e pengarna slut nu?? snygga kläder du hittat :D

2009-07-21 @ 21:58:36
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0