ska baka cupcakes idag !

Godmorgon :)
idag tänkte jag baka cupcakes :D Ska göra några till mormor
då hon ska på nån marknad och sälja saker så.. Tänkte göra en sats
med choklad frosting och en med vanilj frosting, mums ! älskar frostingen ♥
Önskar däremot att mina skulle se ut som Foki's cupcakes..
Men det lär dom aldrig bli ;p  jag får aldrig mina muffins att bli höga..
Aja men ska snart åka och handla ingredienser med farsan !
Bara han slutar klippa gräset nångång xD haha..

Clothing of the day ;

Svart topp från kapphal
jeans från h&m
flera armband från Vero Moda
nitarmand från en kompis
armband med stjärnor från Ninja

Btw, vet ni vad ja käka på hela dagen igår?
frukost: en macka
lunch: två mackor
fika : två kakor
kvällsmat: en macka
ja tror ja svälter ! xD Bara för att morsan och farsan redan hade ätit
då jag kom hem och ja inte hitta nåt gott att äta ^^
Men nu ska ja försöka få tag på farsan ! vi hörs , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0