Snabb uppdatering..

Hallojj :)
sitter i Caffè Ritazza på Sidewalk Express, haha.
Väntar på att tåget ska komma in, det åker om 2 timmar..
Har varit i stan sen typ 12, har shoppat ett vitt linne och 3 böcker,
kan ni gissa vilka? Jo tre av Stephenie Meyer's Twilight böcker  !
 Om jag kunde drömma , När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta :)
Ska börja läsa den andra på tåget :) Sen ska ja läsa ut den tredje efter..
och när dom är utlästa ska jag posta över dom till syrran xD haha
och då hon har den första utläst ska hon posta den till mig ;p
Everyone goes Twilight fans !
Den här datan jag är på suger så hårt så ja kan inte ens
ladda ner en bild från google och ladda upp den.. haha..
så ni får vänta tills jag kommer hem på torsdag natt !
Vi hörs! Ha det så bra, pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0