Snart drar jag !

Hejhej :)
Har inte gjort så mycket nu senaste timmen.. har bara kollat lite på en
 film och kontrollerat packlistan en sista gång ;P Har fortfarande en sak
ja måste packa ner som syrran ska ha.. kan ni gissa vad det är ?
ett korvpaket ! haha, de kommer bli ångade i min kappsäck XD
Hon skulle även ha med 3 tuber med finsk senap och 2 paket finsk kaffe,
haha, har ju nästan mer saker till syrran och nicke än vad jag har packat till
mig själv ;P Fasst min handväska.. den är så fylld med alla möjliga saker
så "spännet" går inte ens fast, haha ! Ser ju helt cp ut :D

Dessutom väger den säkert 2-3 kilo minst XD hahaha

Men ska åka till min faster om typ en timma , sen ska vi åka ner till morsans
jobb och säga hejdå till henne och sen åker vi till busstationen
och tar bussen ner till Åbo :) så detta blir mitt sista inlägg för idag..
Men vi hörs imorgon nångång ! Ha det bäst så länge ;) ♥

Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg du hade! :)♥



Kolla gärna in mig & lägg till mig på bloglovin! :)

Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-07-18 @ 15:03:54
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra Rhawi

Behöver din hjälp, det är så att jag ska skaffa mig en ny kategori men har ingen alls aning om vad den ska heta, ge mig tips. Väljer jag din så tackar jag med en länkning :)

2009-07-18 @ 16:53:30
URL: http://alexandrarhawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0