svenne.. b-b-banan?

Tjena :)♥
Har målat 10 brädor vita idag och fy va stekhett det är ute i solen!
och alla bromsar och myggor surrar runt en och biter en :<
Men ikväll ska ja åka och träffa min kusin "Cissi"
 och min faster "Britton" som kom hit för nån dag sen :D
( de bor nära sthlm och ja bor i finland, så träffar dem bara på sommarn)
och imorgon ska jag på examenfest till kusinen ^^
sen på kvällen kommer Adde en sväng ♥
Sen på fredag så jobbar jag på kvällen, och lördan jobbar jag på
dagen, det är tomatkarnevalen nu så folk behövs alltid ^^

btw, SVENNEBANAAAN xD sommarplågan nummer ett .


Kommentarer
Postat av: karin

svar: jaa, så heta att de glöder!

2009-07-01 @ 15:49:47
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0