Tips för att packa !

Har packat lite nu, eller allt som jag kan packa idag,
dvs alla kläder jag ska ha med och skor :) Ska packa ner
alla toalettsaker och sånt imorgon då jag varit i duschen ;D

Har ett litet tips när det gäller att packa, eller kolla vilka kläder man ska ta med.
Jag brukar lägga mina jeans brevid varandra, sen kollar jag
vilka toppar jag vill ha med och placerar dem vid jeansen
så man
 ser hur dom matchar med varandra, de som matchar med svarta
 jeans placerar man där, och de som matchar med t.ex. rosa jeans placerar
man vid sidan om dem :) Matchar toppen med båda lägger man den
under båda jeansen, då får man en ganska stor bild hur ens
outfit kan se ut under de kommande dagarna man är bortrest :)


Ett annat tips är att man gör en lista vad man måste ha med !
Här kommer min lista som jag skrivit tills jag åker till sverige :)
( Förlåt för min fula handstil och att jag skrivit lite på dialekt,
fråga om ni vill veta vad nåt betyder xD haha )

Först kommer en lista med kläder jag ska ha med, skriv antalet också
så du inte måste börja packa om då du inte minns vad du packat ner ;)
Sen kommer en lista med vad jag ska ha i min handväska ! Dvs
alla de viktigaste sakerna för att klara en lång väg med buss / båt.
Sen kommer en lista med lite andra saker som ska ner i kappsäcken,
t.ex. alla toalettsaker som smink och tandborsten och allt sånt..
Dekorera gärna listan också så är den lite finare och inte bara
ett vitt fult papper ;) Det gör packningen lite roligare åxå :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, tack fö packtipsen :D Va så jäkla stressa när ja sku böri pack, men ja skrev opp allt o såde o då blev e myki lättare :)

2009-07-17 @ 20:47:30
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0