Tomatkarnevalen ♥

Hejhej :)
Vakna för en timma sedan, har vart i duschen och sminkat mig
under tiden åxå ;p ska och kolla in karnevalen idag :) sen på kvällen
ska jag arbeta och tjäna lite pengar tills göteborg (a) ♥
Arbetar imorgon åxå så va berädd på att jag kanske inte skriver imån ;p
Iaf här är några bilder hur jag ser ut idag ;

Mjaaaaaaaaaaaau, puta med läpparna som nån annan fjortis :D

Jag älskar fransk manikyr ♥
Dagens outfit ; [ ja.. mina ben ser konstiga ut :o ]

klänning från h&m
(shorts från seppälä)
armband från Vero Moda

Nu ska jag äta nånting :) sen ska ja höra med morsan när hon slutar
arbeta.. och sen ska ja se vilken tid jag ska åka till karnevalen :D
Mjau ! älskar alla sorters karnevaler ♥ så mysigt och härligt :)
men men vi ses senare , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0