Mina två favorit filmer fortsätter ! ♥

ååååh ! jag vill bo i Japan just nu xD
Harry Potter och halvblodsprinsen har premiär där idag ! ♥
måste vänta ända tills 17 Juli för att få se den i Finland ! :( ska åka till Vasa
och kolla på den :D aaaaaaaaaah vad ja längtar ! Jag älskar Potter filmerna ♥
jag skulle säkert vara tvungen att vänta tills nästa år om jag skulle
vänta och se den här på bio, i närpes asså >.>

iallafall så jag tycker den här filmen värkar vara den mest spännande av alla
Harry Potter filmer jag sett, och jag har sett alla som kommit ut mera
än en gång ^^ Det värkar även va en film som jag kommer gråta av xD heh

Men ! 20 November kommer Twilight 2: New Moon
jag längtar så jävla mycket ! älska Twilight ettan så tvåan hoppas
jag är lite bättre, fasst det är nästan omöjligt eftersom jag älska ettan.. xd

Spännande ! :D dessutom tycker jag att då Jake blir till varg,
ja tycker det ser coolt ut, tycker många gnäller på att det är så fake
men vadå? det är fake xD men ja tycker iaf det ser bra ut :)

Längtar sååååå till dessa två filmer :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0