Egoboost tips ;p

Good morgon alla sötnosar ! :)
eller.. vakna för en halvtimma sen men so what .. ^^

Testa en parfym idag som jag fick av syrran för lääänge sen,
den doftar verkligen god :o Har ni märkt att med rätt parfym.. så osar
man självförtroende
! iallafall så gör jag det då jag använder en parfym
som jag tycker doftar sexigt, sött och romantiskt ♥
ett till självförtroende boost är att använda snygga skor, som man
kan gå med förståss ! vem vill titta på en snygg tjej som stular med
sina snygga skor? haha ;p här är två av mina favorit skor;
första är från Christian Louboutin ♥

Dom här tror jag är från Bianco ;p

Synd att Christians skor är så jävla dyra :'< annars skulle de där skorna
va på mina fötter hela tiden ;p hihi ♥

Om en liten stund kommer Adde hit, trodde inte att han skulle komma
så tidigt :o han brukar komma hit mot kvällen men gullit att han
kommer redan nu ! så nu måste jag äta nånting så han itne måste vänta xD
haha, vi ses senare ! puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0