Har smidit nya planer.. >:)

Good morning sweeties ;D
Vakna för typ 2 timmar sedan.. Kunde inte sova? Irriterande att
inte kunna sova då man ska åka buss och båt idag och behöver va
utvilad..  Men har iallafall packat klart nu nästan, har bara att packa i
en vattenflaska, kameran och extra batterier ;p

Tänkte köra på en väldigt enkel klädsel idag då jag mest ska sitta
still.. Därför blev det ett helt vanligt linne från JC och jeans från Diesel.
( + armband från Vero Moda )


om nån undrar så har jag fått halsbandet från min sötis :)
Har ett hjärta med en "diamant" / "sten" i och ett hjärta där det står André ♥

Btw, min lilla hemlighet som jag skulle göra i sverige.. det blir inget :<
Det blev för dyrt kom vi fram till.. men imorse då ja va vaken och inte kunde sova,
så smed jag nya planer ;) mohaha, vi får se om det blir av då istället !
Nu ska jag kolla igenom min packlista och checka så jag har med allt :)
Vi ses ! Skriver kanske en gång till innan jag åker ! Annars så ses vi imorgon
någon gång :) Ha de bäst så länge ! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0