Ändringar med båten..

Hej heeej alla läsare ;D
Vakna för en timma sen, kändes rätt konstigt då inte Adde
sov brevid mig då ja vakna.. Han hade åkt på jobb imorse vid 7tiden
så måste vänta tills typ halv 4 innan han kommer hem tillbaka..
Blir bara att sitta här och tröga då, haha :p blir väl kanske att kolla film
eller spela nåt spel han har på datan? hihi ;p

Annars ringde morsan till mig igår och berätta att min faster bokat
en annan tid på båten
än den ja skrev om ett annat inlägg, så jag åker först
på lördag klockan 3, med buss ner till båten. Så det blir nattbåten över till
Stockholm ! Det kommer va ganska bra egentligen.. eftersom jag får ju sova i
 en hytt då och va utvilad tills tågresan och resten av dagen i Göteborg :)

Haha, gammal bild på mig som Adde stulit från berusad >.<
Den är från typ.. 2007? haha , jag va faktist rätt emo på den tiden..
Men nu är jag mer.. rockig och söt? haha, vet inte vad ja ska säga :D
Här är en av mina nya favorit låtar ( som kanske kan beskriva mig
lilte mer än vad jag själv kan göra..
) :
Scar Symmetry - Ghost prototype 1 Mesurement of thought

Har lyssnat på Scar Symmetry en tid.. Mina favoritlåtar av dem är
Morphogenesis, Chaosweaver och Ghost prototype 1. :)

Men nu ska ja gå ner och se om jag får ett äpple eller nåt ,
vi ses ! Ha det så bra så länge :) puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo, tur är ju det :)

Vad ska du göra i Sverige då? :)

2009-07-16 @ 12:37:48
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0