kollar på båt, flyg och massa tidtabeller..

Hej hej :D
Vi hade rätt roligt igår i början på festen.. ni vet, limosinen ;)
och sen då vi kom dit va det inte så mkt folk men mer och mer kom dit..
så det blev roligare och roligare ^^ men sen vid 12-tiden så försvann
alla typ så jag ringde morsan åså kom vi hem klockan 1 istället för 3, haha ;p

Just nu sitter jag och kollar lite på båtar och flyg till stockholm och göteborg ^^
ska åka med min faster så måste kolla upp lite datum så får vi kolla
senare när det blir :) Har funderat lite på att åka måndagen 20 Juli
och komma hem tbx torsdagen 30 Juli.. Skulle bli typ 57€
men sen flyget eller tåget då till göteborg från stockholm så blir
väl lite dyrare antar jag.. men men ska man til syrran så ska man ! ;D

hihi, men nu ska ja väcka Adde, vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0