Längtar, längtar, längtar !

Hej hej :)
Har nyss kollat film, P.S I love you heter den, fy asså tror inte jag grinat
mer av en film någång xD haha, helt sjukt ! Antingen va filmen väldigt sorlig,
eller så är det bara jag som har blivit extremt känsligt.. men jag har blivit det
på sista tiden? Rätt skumt..  men tror jag vet vad det beror på ;p

Nu just väntar jag på att min faster ska komma hit ! Hon borde komma om
typ en halvtimma eller nåt.. Får väl se då om vi får några biljetter
bokade ! :) Längtar så mycket att få åka till sverige ! Har längtat sen ja va
där sist , haha xD Dessutom har jag frågat om jag skulle kunna få
pengarna från då ja arbeta på tomatkarnevalenoch det skulle jag fåå :D
så kommer ha en hel del pengar att köpa kläder och sånt för ♥

Här är lite av vad jag vill ha just nu ! får se om jag kommer
hem med något av detta ;) troligtvis inte.. men vi hoppas på det bästa ;)
Byxorna är från Cheap Monday
Blusen från Gina Tricot
Kjolen är från Shock
Skorna är från topshop och bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0