Hemma igeen !

Hej hej ! ♥ Nu är jag hemma igen :D
Vi fick hela sommarstugan färdig målad på 2 dar så jag är nöjd !
Borde ha allt gjort där nu som vi ska göra, men ska kanske dit nästa år
och måla den en gång till.. vi får se ;p tjäna iallafall 240€  sammanlagt :D
Myycket shoppande i göteborg nu då då man drar dit ;) hihi !
får ännu mera pengar från då ja jobba i helgen åxå $.$ ♥
fy va de ska shoppas kläder asså ! har även en liten överraskning ;)
men den får ni inte veta förräns jag är hemma igen ! om jag kan hålla mig !
Kan iallafall säga att ni kommer bli överraskade, haha !

Men men, nu ska morsan låna datan lite och sen ska en kompis komma
över en sväng och hämta en sak och sen efter det ska jag spela sims ♥
puss hej, vi ses senare ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0