Twilight ♥

Som sagt har jag blivit mer förälskad i twilight än förut.. bara för att
böckerna är så spännande och romantiska, man kan inte sluta läsa!

Första twilight boken jag läste, jag satt på tåget upp till Stockholm
och sluta inte läsa en sekund av de fem timmarna jag satt på tåget !
( Förutom då morsan/ syrran smsade eller ringde..Men det va inte frivilligt )
Boken va så spännande och.. spännande såjag nästan inte
ville sluta läsa den då jag skulle stiga av tåget.. De 5 timmarna kändes
som en halvtimme då jag läste boken.. Varning, beroende frammkallande!

Denna läste jag på båten och de tolv timmarna jag satt där
gick åtminstone 11 timmar åt att läsa boken xD
Seriöst... börja nte läsa böckerna, ni kan inte sluta !
haha, jag blev så beroende av dom så att ja va tvungen att
beställa den sista boken från internet ;p woohoo !
Då jag får den sista boken "Så länge vi båda andas"
har jag hela Twilight serien i böcker!

längtar längtar längtar <33
Nån annan än jag som känner så här om twilight?
Speciellt böckerna.. Har aldrig läst någon bok som varit
så här spännande och.. perfekt ! ( Enligt mig är Edwards och
Bellas förhållande perfekt, romantiskt och spännande..
Och vem skulle inte vilja va i Bellas situation.. Edward är ju
perfekt om man vill ha spänning och lite extra romantik i sitt liv..
Allt romantiskt och gulligt han säger till Bella.. jag skulle
dö om någon sa såna saker till mig xD haha.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0