tips någon?

Hejhej!
Har kollat runt på alla bloggar jag följer nu, är rätt många måste
ja säga.. Tar en liten stund att läsa igenom alla inlägg man missar på
en hel dag ! Men ändå irriterar jag mig på då en del inte uppdaterar sin blogg
flera gånger om dagen xD och ändå har jag inte tid själv att uppdatera min !
Haha, det är som att jag inte skulle förstå att alla lever ett liv utanför
bloggandet som jag gör ;p haha, rätt sjukt egentligen ..

Annars funderar jag på att gå och göra en ansiktsmask..
just nu använder jag Herbinas Spa Care, nåt finskt märke.. vet inte om
det finns i sverige? så här ser iallafall flaskan ut ;

iofs är flaskan snart slut.. så är det någon som har nåt bra
 tips på en bra ansiktsmask ?
Va inte blyga för att kommentera då! ;)

Btw, kommentera gjärna så jag får gå och besöka er åxå !
Älskar att kolla in nya bloggar hela tiden, det är bara det att man inte alltid hittar
alla som är så intressanta ! så kommentera och glöm inte att skriva er
bloggaddress ! :) hihi, puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0