I was in Vasa today..

Hejsan hejsan ;D
Kom nyss hem från Vasa, va med morsan och skulle kolla efter
några saker tills vårt "fest", vi gör mat och dekorerar "asiatiskt" i år ;p
har haft olika teman förut, typ indiskt och amerikanskt och nåt sånt..
men jag kommer missa festen eftersom jag troligtvis är i Göteborg den helgen..
Men men.. köpte ingenting idag igentligen.. bara ett par silver örhängen,
som tydligen va för stora.. eller så har jag för små hål xD haha..
tror inte jag köpte nåt mer.. eller jo den nya SOLO ! ♥

Ända som är dåligt med den tidningen är att nästan alla kläder som är
där går över 700kr och det tycker jag är lite för mycket, om det inte kommer
till jeans förståss.. men är man rik så kan man väl shoppa ett klädplagg
för 1000-2000 kr bara så där ;p jag skulle iallafall spara dem så jag
skulle kunna köpa flera klädplagg för dom pengarna istället ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0