a new day..


Tjena, ska väl berätta om min hälg nu då xD
I fredas så kom adde till mig, vi gjorde inte så jätte mkt då..
i lördas så åkte vi ut och åka med Nenni, Hencka, och Gran.
Vi träffade Nette och Robin åxå ^^
När vi skulle beställa nåt att äta på MC Burger,
så hade dom glömt att fixa Adde å mina pommesfrites.. -.-
så när Adde fråga bah, ska vi inte få våra pommesfrites?
dom bah, va? har ni beställt nåt sånt åxå?
man bah -.- ! vadå irriterande ? lol
men vi fick dom efter en stund, så gott ^^
pommes frites, majonäs, lök och ketchup !
Vi åkte och kolla vad som hände på TB åxå,
men de va så segt där så vi åkte hem typ.. 12 tiden?
Aja men..  idag så har vi var på kalas te min kusin,
 som fyllde 12.. Massa smörgåstårta och gräddtårta xD <3
åså käka vi tortillas idag xD utan sallad -.- xD
bara gurka, ananas, tacosås och maletkött XD
men de va gott iallafall ;P
Annars så va vi i bastun ikväll åxå,
typ 8 tiden eller nåt xD.. Funderar på att gå och kolla
tv eller göra nåt annat.. men ja vet inte.. ^^
Vill se på nån film men ja ska just gå å sova åxå
så ja vet inte xD men ska sluta skriva nu..
Vi ses å hörs. xoxo.




Längtar till sol och värme .
Sommar, kom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0