Blä :(


Adde kom inte hit ikväll :( tror inte ens han är hemma ännu ?
Iaf så är han inte inne på msn.. Hoppas han kmr hit imr istället då ! <3
_______________________________________________________________

Kolla nyss på Bolt :'D den va faktist grymt bra xD
Men den va inte alls som ja trodde den skulle va xD
Filmen handlar om Bolt då, en hund med superkrafter, som är en filmstjärna.
Men han tror att allt de spelar in är på riktigt, men en dag när han rymmer då så
kommer han fram till att han inte har superkrafter utan är en vanlig hund .
Vill ni veta mer får ni se filmen lol xD

_______________________________________

Annars så får ja mina tapeter imr! :D Så när jag kommer hem så hoppas jag att
morsan å mormor har fixat fondväggen :) ÄNTLIGEN ! Myys med nya tapeter <3
Mitt rum kmr gå i Grått, Grönt och Rött :) kmr bli fint ;D wiih :D:D xD

höhö :D men ska kolla lite på matte läxan nu :) å sen ska ja gå å duscha.
vi hörs imån :') xoxo .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0