Kallt och Gina Tricot


Hey!
Idag har ja vart hos en kompis, Jennifer :) De va kul ;P
vi läste i cosmopolitan, va till Sale och typ va vid datan å sen va vi
ute en sväng tills min farsa kom efter mig :P
I skolan kolla vi lite på Gina Tricot:s sida ;D hittade rätt många
kläder jag skulle vilja ha.. men dom har mera i affärerna
än på nätet förståss.. xD haha :P men här är nåra :
KLICKA FÖR STÖRRE BILDER!



Tyckte denna randiga klänningen va mys ! :) så fin <3
Byxorna och restan va ju solklart åxå fina ;P
Gillar den gröna färgen på tunikan :D somrigt grön ;P
Skulle verkligen inte tacka nej till att få dom till min
"stora" garderob x) Ja skulle vilja ha en sån
garderob som Carrie, i sex and the city filmen ska få!
eller har hon den redan? ja minns inte men STOR va den iaf ! :)
Fasst behöver inte så många skohyllor utan ska va mest
klädhyllor xD Min garderob e värsta liten :s Ryms inget i den..
Borde städa ur alla saker som är där , då skulle det finnas plats!
Men vi har ingen stans att sätta alla sakerna som finns där :/
Iaf , då ja flyttar till en egen lägenhet så ska ni få se att
min garderob kommer va en stor och organiserad garderob!

Annars så fryser jag som fan ! :( Mina händer e as kalla
och de känns som att hela jag e jätte kall :(
hoppas bara inte att jag blir sjuk! :/
Orkar inte med nåt sånt -.- och har inte tid heller :s
Nästa helg så händer de värsta mycket xD
Ska till björneborg på skolresa, och sen på lördan
åker jag till *secret destination* med älskling och familjen :)
+ några andra som skall komma med och fira Niklas på 30 års dan.
hälsa  GRATTIS åt honom! :D
och veckan efter det på tisdan så börjar provveckan :/
då har jag
Tisdag : Modersmål (svenska)
Onsdag : inget
Torsdag : Finska
Fredag : Ledig
PÅSKLOV!
Måndag : Ledig
Tisdag : Hälsokunskap
Onsdag : Matematik
åså på torsdag börjar vi med ny period, skönt ! xD
har varit en så jobbig period.. Usch ^^

Annars så älskar jag min André mest i världen .
Du och Jag <3

I love you, söt Adde.

Men.. Ha det bra så ses vi senare ! :)
xoxo.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha köpt domde byxor ja, så jävla härli :D

2009-03-30 @ 11:14:45
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0