L o v e .


Blä saknar Adde :(<33 Han for hem igår typ..
9 tiden å sakna han som fan redan då ;(
Vill att de ska va fredag så ja får va med honnom ! puss :*<3
iofs vet vi inte vart vi ska va i hälgen :/ hos honnom eller hos mig?
han vill va hos sig å ja vill va här för att ja ska på kalas på söndan :p
Beror lite på när kalaset är åxå.. om de är på dan så vill ja va här så
ja får va med Adde efter vi vart på kalaset..
Men om de är på kvällen så kan vi väl va hos honom
fasst vi vart där ren 2 hälgar :p Spelar inte så stor roll var vi är för mig bara jag
får va med honom så länge det går.. Men vi får väl lösa problemet idag då :p

ÄLSKAR DIG ANDRÉ ! <3

Btw, ja va å hälsa på min ena farbror igår :D han e så bäst XD
Svär å har sig och är allmänt häftig xD haha :D Rolig är han åxå ^^ annars
är han den bästa farbrodern man kan ha :) så det så ! :D
men ja ska just fixa mig färdigt till skolan ^^
sitter och äter frukost ännu xD haha :D
så vi hörs :) xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0