Y u m m ..


Hey, sitter här nu igen :) Kom nyss hem från skolan..
Har haft tråkiga timmar idag.. Börja med en håltimma då ja gjorde matte läxan,
Sen hade ja två hälsokunskap, som gick ganska snabbt..
Efter maten hadde ja två modde *trååååk* och sen en finska och en matte..
MEN imån har ja lätt dag :D 2matte, en hälsokunskap och en finska.
Så ja slutar halv 1 :D yay , skojj :)
__________________________________
Annars så kollar jag igenom massa piercingar, mums. xD
Vill göra en i läppen.. Men ja får inte för morsan :( på högra sidan <3
så fint ! Skulle vilja göra en i tungan åxå.. x)
så fint ! <3

Sån vill ja ha ! Fasst bara på högra sidan :)
Antingen spikes eller en boll ;P

yum <3

Längtar att få göra en piercing till ! <3 och en till tatuering
skulle de inte va fel på heller :P haha xD

om ni inte fattar var dessa är så e de naveln och en bit neråt ;P
haha :D de e mina om ni inte fatta det heller ;P haha :D
(Btw, så har ja inte i det smycket nu utan har i ett silver med
en "genomskinlig diamant" ;P snyyggt.

Aja men ska sluta kolla på piercingar och sånt nu..
vill bara ha en mera då ^^
ANNARS !
JAG VILL HA ROSA HÅR IGEN ! <3 Fundera på att
fixa blont ovanpå å sen rosa under :D Som vissa brukar ha
fasst med brunt eller svart under.. xD
De skulle va så JAG med rosa <33 AAH så mys med rosa! <3
Måste se med syrran va hon tycker och tänker så kanske
hon kan färga å fixa håret mitt då hon å Nicke kmr hit över påsk :D!
Hoppas Adde gillar det åxå.. men en hårfärg kan väl inte spela så stor roll?
eller ? Jag tycker iallafall att den frisyren skulle va SÅ jag ! :)
Men vi måste väl see det åxå.. ^^ HOPPAS iallafall ! <3

Men nu ska ja göra lite mat eller nåt..
skriver kanske mera sen ikväll :)
Hare bra. xoxo. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0