Övningar och Klänningar


Hejsan ;D
Idag så har jag haft bas och band övning,
rätt segt egentligen.. Halvtimma basövning och
sen 1½ timma efter så har jag 45 minuters bandövning. ^^
Man blir värsta sjuk i fingrarna då man inte spelat på nåra dar xD
2 st va sjuka och en va borta.. så de va bara jag och en kille på band
övningen XD haha :P jag på bas, han på trummor och läraren på gitarr x)

Aja men, har kollat runt på några sidor och bland annat hittat
Dessa skönheter :

Bianco Footwear , 69€ (typ 700kr)

Topshop , hitta inte priset i kr eller € :o Men den va £28 .

Samma med denna söting.. £28 för den åxå :)

Morsan kommer snart hem från Tammerfors, hon har vart dit
med min kusins morsa som har ont nånstans? så hon fick
en läkar remiss till tammerfors.. xD Ja sa till morsan att hon
skulle köpa hem ett svart och ett rött linne, så hoppas hon gjort det !
Annars vet ja inte vad ja ska ha på mig för snyggt på båten :/
Tror det blir mina svarta tighta Cheap Monday jeans,
en röd topp, om morsan köper hem dom!
och mina söta boots ;D

Köpte dom i Göteborg för nåt år sedan, (2 år kanske?)
dom va på rea så betala 100 kr ! snacka om fynd eller? :D
På Niklas 30-års kalas så blir det väl att ha min
silver och svart randiga klänning,
svarta nylonstrumpor eller tights :) Och kanske dessa skor?
eller så tar jag med nåra andra fina skor ^^
måste säga att morsan ska ta kort av mig sen då
jag är på båten eller då vi är på middag :) så får ni se mina kläder ;P
Ska iallafall ta massa kort ;P
men om jag laddar upp många är en annan sak..
och om det blir nåra bra bilder med min skit kamera :/ vill ha en ny!
Gärna en systemkamera ;P med minst 10 megapixels xD

Annars så gjorde jag nyss en smoothie :D blivit smoothie nörd :s
2 milky way bars
1 dl mango
1dl fruktbombs yoghurt  (eller annan smak)
och krossade isbitar :)
mumsigt :D Hällde på en massa strössel ovanpå åxå XD haha :D

läskig färg, men god som satan :P haha xD
Denna nedan e redigerad om ni inte fatta ;P

Mysig bild eller? :D värsta färgglatt och gott X)

Dagens Låt : Sonic Syndicate - My Escape.
en lugnare och jätte fin låt <3

Men nu så ska ja göra lite läxor :) vi ses, hare så bra!
xoxo .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0