Redigering och Elvis


Hey ! :)
Idag så har jag haft 2 konst i skolan,
där vi mest redigerar och sysslar med bilder.
Så kul :D Har inte haft något att göra idag där så
ja börja med att redigera min Header till bloggen ;P
Men när ja kom hem och skulle fortsätta så hade ja
inte den fonten ja ville ha, som fanns i skolan  :(
Så ja fick börja om på nytt :/ Men är ja iaf
nöjd med den iallafall ;D Jag gick upp och
tog en bild bara därför att jag skulle ha en
ny bild på mig på bloggen :D lyxblogg lixom xD
Har aldrig gjort det på min bilddagbok ;P
Aja men så här ser jag ut just nu :
Klicka för större bild.

Annars så e Elvis bullarna så goda ! <3
De är vanlig vetebulledeg med smör och socker i mitten :D
Åt en när ja kom hem idag ;P men ska snart äta en till (a)
Bara jag slutar va så mätt efter äpplet ja nyss åt xD
Mina kost vanor är inte dom bästa x) Men ja äter faktist rätt
mycket frukt.. Men bullarna tar nog över ibland åxå ;)
Bara vi har nåra hemma :D Mums.. xD
Annars så ska ja på teori om typ.. halvtimma.. :(
så tråkigt -.- har komponerat ett litet bas stycke,
de låter värsta roligt XD Morsan tyckte det lät sorligt XD
haha :P vi får väl se vad Malin, läraren, tycker. ^^
Har fixat ackord till en låt åxå :P den lät faktist rätt grymm X)
Men nu vet ja inte vad ja ska skriva så, kommentera ! ;P
vi ses. xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du e;) grrr:P hehe

2009-03-25 @ 17:54:38
Postat av: Jonna

haha ty :>

2009-03-25 @ 18:05:23
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0