Scar Symmetry och Milky Way.


Heejsan alla glada :D
Idag så har skolan gått rätt snabbt :)
Har haft 2 Matte, en hälsokunskap och en finska x)
Gick faktist rätt snabbt mot vad det brukar göra ^^
Vi fick 5 godispåsar idag från skolan som vi ska sälja
tills vi åker till Björneborg.. 3€ (30 kr )/ påse xD Rätt dyrt..
Men ja skulle ju såklart sponsorera mig själv genom att
köpa en påse :D å de blev så klart milky way :)
(Vi fick 1Snickers, 1Mars, 1Mars Delight, 1Milky Way och 1Twix påse)
mums. Mormor köpte 2 påsar av mig xD så har bara 2 kvar att sälja ;P
Twix och Snickers e kvar.. så ska se om adde köper en ;P haha :D


Annars så lyssnar ja på Scar Symmetry nu, dom e faktist rätt grymma!
Har fasstnat riktigt för dom så kan nästan inte sluta lyssna på dom :o
Bästa låtarna just nu av dom är :
Morphogenesis
The missing Coordinates
Dreaming 24/7
The Eleventh Sphere
Underneath The Surface
Om ni gillar rock/metal ska ni lyssna på dom! :)



Annars skulle jag vilja ha  en kavaj ! :D Hitta en på bikbok för 499 kr.
Så fin , helt vanligt svart :) Ska kolla om ja hittar nån fin kavaj då vi åker till
björneborg.. skulle vilja ha en helt vanlig svart kavaj, som e lite..
"pojkaktig" xD som är mjuk och "ledig" xD inte styv och.. konstig :P haha
Men nu kommer ja inte på mera att skriva :) Förutom att jag kollar igenom
alla sidor med kläder och smycken.. xD
Och längtar tills ja får åka till MIN Adde <3
Vi hörs :) xoxo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0