SOLO och Kiwi-Smoothie


Hej!
Idag så har de vart full fart hela dan nästan.. :P
Först i skolan massa tråk timmar.. full dag :/
å sen efter skolan gymmet, roligt :) men tungt xD
Då farsan kom efter mig till gymmet så åkte vi å handla lite,
solklart så såg ju jag den nya SOLO tidningen.. *måste ha* xD
åså köpte jag nåra kiwi åxå :) Min kompis Jennifer tipsa om en
kiwi-banan smoothie med vanilj yoghurt + isbitar,
jätte gott faktist :) Fixa en till mig nyss ;D


Annars så blir jag värsta motiverad att skaffa en massa
nya kläder då jag kollar i SOLO tidningarna..
värst att de har bara massa kläder som är typ 500kr + .. skit asså :s
borde finnas mer för dom som inte har så jätte mycket pengar åxå xD
Lixom alla har inte råd med shorts för 1200 kr eller sånt ..
å jag skulle inte köpa en bandeau för 750 kr :s
 inte heller solglasögon över 200kr xD (slarvar bort dem eller har sönder dem..)
och smycken över 500 kr? no waay xD
Jag kan göra det då jag får ett jobb med en grym lön,
inte då jag är en fattig studerande .. xD
Sammanfattning av det där : SOLO, mera kläder för fattiga! XD haha :P
(iofs finns det en sida "under 500-lappen", men bara vita kläder,
och jag hatar nästan vita kläder :O btw! Alla kläder är inte jätte dyra,
men de flesta kläderna är det.. iallafall för mig xD )

 Annars så är det fortfarande Sonic Syndicate, Soilwork och Scar Symmetry
som spelar för fullt hemma hos mig , på min usla dator. (;

värt att citeras:
"Logic will get you from A to B.
Imagination will take you everywhere"

// Albert Einstein.

Vi hörs senare :) xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0