Måndag = Seg dag .


Tjena x)
Skolan har vart så seg idag :s hatar modde (svenska) -.-
så trååk och finska å hälsokunskap å matte , fy fan xD
men va te gymmet efter skolan :) sprang som fan på
ett löpband XD fasst då ja kom dit va de massa 8or där -.-
Men fick nästan stället för mig själv 3 tiden ;P huahu :D
 Så träna ja typ till 4 så stretcha ja å sen så åkte farsan
å jag å käka pizza, inbakad opera.. Muums :D
Grymt bra efter gym mat annars ! haha :D
Sen efter de så åkte vi å handla lite :) å då såg jag :
Wrigley's Extra Delight! Caramel & Chocolate xD

Gissa vem som lade de i korgen XD haha :D
Pappa betalar ;P XD Så köpte ja müsli åxå ;P
och daim... XD haha :D är inte så bra på
att hålla mig från godis hyllorna xD
Men faktist så är ja ganska bra på att låta bli att
äta godiset efter ja köpt det ! :O
Det kan ta upp till 3-4 dar innan ja har upp en daim ätit XD
Så ganska bra att hålla mig är ja nog ;P
Annars så har ja komponerat en egen låt idag ;p
Ska ha den tills musikteorin på torsdag så tänkte
att ja skulle fixa den klart nu så ja inte måste stress
fixa den då på onsdan efter skolan xD haha x)
Annars så borde ja börja läsa ut min bok nu..
Måste göra en muntlig recension på boken på onsdag xD
men ska göööra en liten hjälp recension så det inte skiter sig helt xD
Så ska väl börja läsa lite nu då ;P å sen så blir det matte läxa.. *suck*
LÄNGTAR tills första hälgen i April ;p å sen till påsk!
Wiiih dåå blir det svart och rött hår <3
Annars så längtar jag till sommaren åxå..
Någon annan än jag som gör det? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0