^^


Välkommen till min blogg :)
 Ska försöka hålla skriva alla dagar, eller iallafall då ja hinner.
Ska också försöka uppdatera hur den ser ut ;P
eller iallafall lite nångång xD haha :D

ska väl skriva lite om mig själv nu då..
Jag heter Jonna och bor i Finland, är finlandssvensk.
Min morsa kommer från USA och farsan är från Finland xD
Har bott i Finland hela mitt liv.. och kommer antagligen att göra det åxå..
Om ja inte flyttar till Sverige senare, vi får se :)
Annars har jag 2 katter, Misse och Helge :D
Ja har en Morsa å en farsa, förståss..? xD
åså en syster som är 6 år äldre än mig.
Jag bor i ett 2 vånings egnahemshus som är rött och vitt LoL
och.. jag har hela 2våningen för mig själv (a) haha :D
aja men.. erhm.. Ska försöka redigiera å fixa bloggen lite till,
åså fortsätter jag att blogga senare :) Vi hörs ;D xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0