Konsär och Kauhajoki

Hallå,
kom nyss hem från konsären då. Den va faktist helt okej :)
Fanns många bra låtar, men fanns även riktigt usla låtar..
ska inte nämna några låtnamn eller vem som sjöng, vill inte att nån ska
bli sårad ^^ haha, men det finns faktist en stor chans att nån av dem kan bli sångerska ;D

När jag hörde låten När löven faller, så börja jag direkt tänka på Nanna,
en tjej som brukade vara med musikkåren på deras konsärer då och sjunga.
så härlig sång röst hon har ! å då tänkte jag direkt på Fields of gold.
Så fin den låten är ^^ jag kanske skulle testa på att sjunga den på musik?

Fields of gold in Närpes ;) haha :D

Imorgon ska jag till Kauhajoki med morsan och mormor,
så det blir ingen skola då för mig. Morsan och mormor ska till nån plantskola..
 och jag ska med eftersom jag behöver en ny cardigan eller långärmad tröja !
eller igentligen flera.. och jeans shorts behöver jag åxå !
och en morsdags present..  måste se om jag hittar nåt intressant :)
och om jag har pengar så det räcker ;P
Men men, ska snart duscha och sen gå och sova  :D
och nu så ska jag göra lite annat tills dess,
vi hörs senare ! xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nanna e min småkusin. Staaatus ;)

2009-05-06 @ 21:28:14
URL: http://emiilia.blogg.se/
Postat av: Jonna

heftit ;D

2009-05-07 @ 14:26:10
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0