As I Lay Dying .

Hallå!
Har vart en lätt dag idag ! har bara haft 3 lektioner , men kom hem 4 ändå?
Jag körde moppe till skolan, åså stanna jag kvar efter skolan för att öva
några låtarmed Nenni och Nette till musik:1, som jag ska tenta ! yay..?
bara för att ja inte orkar  ta den nästa år (a) äh men vadå, musik är lätt?! :D
efter att jag kom hem så käka jag pommesfrites med
kyckling fylld med skinka och ost, inte så gott som det låter.. xD
Sen kolla jag klart LA ink season 2! ska snart börja på season 3 ;P
ska kolla ett avsnitt av LA ink efter att jag skrivit inlägget klart
å sen börjar NCIS ! :D<3 mitt favvo program på tv helt klart ;P
men nu sitter jag bara och väntar på att Adde ska logga in på msn
och så käkar jag en apelsin, mums ;p men till NCIS ska jag
fixa lite popcorn (A) lite onyttig måste jag få va idag åxå :D
iofs pommesfrites är väl inte det nyttigaste men iaf ..

Imorgon så åker jag till vasa med skolan :D ska bli kul :)
först ska vi på nåt museum typ? eller utställning? minns inte ;P
sen så ska vi antingen och segla eller så ska vi på en till utställning
och sen få gå på stan lite ;D om vi väljer att göra det.. så ska jag kolla
efter några snygga armband ! helst med nitar ;D behöver lite somriga
saker juh? :D har nästan inga armband ändå så .. inte fel att skaffa några!
typ nåt i den här stilen skulle inte vara helt fel ;P

Men men, vi hörs senare :) ha det bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0