Bad update..

Hallå
och förlåt för den extremt sega uppdateringen..
Har bara inte haft tid över helgen x) har ju varit hos Adde!
Lovar att jag ska skärpa mig (a)

Idag så har jag haft Historia prov, gick väl ganska bra..
om man inte räknar med en av frågorna XD haha,
franska revolutionen.. vem vet vad det är? haha.. orka ;P
Efter provet så hämtade jag mitt USB minne i kansliet,
som jag glömde hemma (igen!) så Rob fick komma med
det till skolan xD haha ( btw, Rob är morsans kompis fästman )
Aja, då jag fick USB minnet så fick jag äntligen printa
ut affischen till musiklinjens konsert ^^
( är nervös för konserten redan.. -.- )

Imorgon har jag musikprov.. får se hur det går då :/
Har suttit och övat 10 låtar som jag ska kunna spela/sjunga
för läraren imorgon.. får se hur det går XD
har övat på gitarr ända sen jag kom hem,
och de va typ.. klockan 12? XD så ja, jag har ont i fingrarna !
Min gitarr ;P ( ja.. både min bas och min gitarr är svart..
skaffar jag nåt annat instrument blir det svart åxå XD )

Men nu så ska jag fixa fyllda paprikor :D som vi ska grilla,
mums! Älskar grillad mat, så somrigt och gott :)
till paprikorna blir det grillade biffar, makaroner
och potatissallad , yummy :D
Ska ladda upp lite bilder senare ikväll !
Så stå ut ;) Vi ses, ha de bra så länge ! xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0