Bilder och SKOR!

Hallå igen!
Har hunnit med rätt mycket sen senaste inlägget x)
har ätit, tagit lite kort, lagt in dom i datan, snackat med Josse
och Adde, kollat efter en ny film att ladda ner och lite annat
smått och gått ;P Här är iallafall några bilder jag lova
att ladda upp ! :) ( tog dem idag förståss)
Klicka för större bild  !
Först kommer min måltid ;) Va väldigt gott !
paprikorna skulle fått varit i ugnen så att fyllningen
skulle stelnat.. eller så skulle det varit ett ägg till i smeten xD

och vem älskar inte klippt gräs?
Det bevisar ju att det är sommar !


Och hängbjörkar är så fina <3


Lite blommor :)

Försök att inte älska denna härligt rosa färgen !

Tror detta är klöver?
tror iallafall dom har blommor? :o


Vårt fina lilla vattenfall i dammen X)


Har hittat världens sötaste skor, eller har sökt
såna här skor sen länge tillbaka men.. xD Ska ta mod
till mig snart och beställa hem dem! Om det går..
och om morsan vill spendera lite pengar i skor åt mig ^^
Har ju fortfarande inte beställd skorna jag ville ha från USA så..
Tror det blir lättare att övertala henne att köpa dessa åt mig :)
Hello beuty <3

Tänkte beställa dessa sommar skor på samma gång :)
Har vita "slip on" skor redan, men jag gillar svarta mera ;P

Sammanlagt ca. 50€ , inte alls dyrt ju !
Längtar redan :) ska se om vi kan beställa dom
ikväll så jag får dom nån gång !! vill ju ha dom på
avslutningen, som är på lördag !!
hinner dock knappast få dom :( så synd..

Nu så blir det att läsa på musik, spela igenom
låtarna åtminstone en gång till och sen om jag hinner
kolla en film :) ha de bäst ! xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättefin! Varifrån? :)

2009-05-25 @ 19:06:31
URL: http://emiilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Alltså skorna. Varifrån dom e :)

2009-05-25 @ 20:32:29
URL: http://emiilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

di e från skopunkten.se ;D

2009-05-26 @ 08:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0