Den svåra skoldagen.

Tjena!
Idag har vi haft såå svår skoldag! :o
vi börja med att bara sitta och vänta.. sen blev vi kallade
till basgrupperna där vi bara satt och lyssna en liten stund
tills vi fick våra kursvals koder ^^ å då fyllde vi i kursvalen xD
sen efter det satt vi bara och kolla på facebook och youtube,
och sen va det mat ^^ efter maten fick vi glass <3
inte en sån här glass.. en vanlig strut glass xD MEN!
detta skulle vart så mycket godare ;D

Efter gick vi till fotbollsplanen och kolla då några ur gymnasie
ettan spela mot några från gymnasie 2an xD
va ganska segt men.. ^^ sen gick vi tillbaka till skolan,
kolla olika bloggar, spela mafia wars och gjorde test på Fejjan,
omg fejjan låter så fjortis :D men mycket roligare än att säga
Facebook eller nåt annat xd haha
Btw, jag tycker om denna låt ^^ gjorde ett test vilken låt är du typ
och det blev denna :o The Fray - You found me .

Aja men, jag tror faktist jag ska göra en ny header nu !
Eller.. efter jag varit ute i solen och tagit lite foton :D
Aja, ses :D ha de bäst! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0