Engelskaprov, skola och konsär.

Tjena tjena :)
Hade nyss engelska provet.. Gick väl ganska bra..
va några ord som jag inte alls kom på va dom va XD
får väl se hur det gick då vi får ut dom.. då vi får ut dom :s
vi har ju avslutning på lördag så dom måste rätta snabbt
om de tänkte att vi skulle få ut alla prov tills dess ;P haha
Iallafall.. sitter i skolan nu och väntar tills klockan skall bli halv 1,
ska öva lite låtar tills konsären  vi har ikväll.. börjar bli nervös redan..
Hoppas det itne kommer så mycket folk xD Ska ju va i en liten
gymnastiksal så kmr väl bli trångt xD vi får väl seee :p

Imorgon kommer det bli värsta lätta dagen xD
Först ska vi fylla i kursvalen på datorn, och sedan
så ska vi spela fotboll mot 2orna .. tråk ;P
sen på fredag är det ännu lättare xD först har vi
program fram till klockan 11.10 och då slutar vi skolan :D
Då ska morsan och jag och kolla på skoooor till avslutningen <3
Ska leta efter dessa :

Eller några som liknar till dom :) hoppas jag hittar några!!!
Dom är så fina :D Hittar jag inte dem så skiter jag i det
och beställer dom från internet ;P jag vill ha !
haha, men nu ska jag spela lite Mafia wars ;)
vi ses ! ha de bäst <3

Btw, otursdag igår ! -.- Legato konsären va helt onödig..
vi fick inte några betyg, va tydligen bara de som slutade som fick?
skulle jag vetat det skulle jag inte ens åkt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0