fotografier

Hallå,
har varit och tagit sprutan nu, tog lite ont faktist..
har åxå vart på basövning, ska snart på bandövning..
Det blev inget kalas ikväll utan det blir först på torsdan, han skulle
på nån fotbollsmatch till seinäjoki om ja inte minns fel ^^

Då jag kom hem från basövningen så fixa jag en tonfisksallad
och en batong med örtsmör ^^ jätte gott xD
Har bara ätit fisk i skolan, som va äckligt, och lite soppa på Logen..
(+ lingonruta med vaniljkräm :D ) Så behövde lite mera i magen ^^ haha
Har varit ute en sväng idag åxå, tog lite bilder ^^

Jätte mumisgt.. då ja va ute och fotografera då så såg jag en mygga..
som fassna i ett spindelnät.. så här på bilden ser ni hur spindeln käkar myggan.. xD





Vadå.. jag har väl ingen skit kamera *host*
GE MIG EN SYSTEMKAMERA !
so what vad märket är bara det har minst 10megapixels ;P haha :D

MEN nu måste jag packa ihop å dra på övning, vi ses !
Sen kl 9 [ läs svensk tid 8 ] är det NCIS !<33

så bäst program :D måste älska ncis, bones och 2½ men ;D
MEN, vi hörs ! ha de bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0