I can't control my ego !

Tjena!
Har vart lätt skoldag idag ;D först 2 engelska där vi skrev uppsats,
sen en musik och en historia, så jag sluta halv 1 :)
då åkte morsan och jag och handla ;D köpte nya SOLO och så
hitta jag Marabou med jordgubbar :o hoppas det är gott !
blir besviken annars :( jordgubbar och choklad brukar va
så gott annars så ;D Älskar jordgubbar !

Då jag kom hem så läste jag lite i solo tidningen och sen så börja
jag på med att laga mat , blev fisk med citron och dillsås och potatis  xD
mumsigt värre ! Efter det så städa jag lite och nu är jag här då :)

Känner mig lite ego idag så ska bjuda på några bilder på mig !
"sjunger : egooo I can't control my egoo, I cant control my egoo..."

haha, ibland är det faktist roligt att bete sig lite fjortis !
och lite ego bilder skadar ingen? ;)


Vid 7 tiden kommer Adde hit :)<3 ska bli mysigt !
vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll.. men det blir väl bastukväll ;)
lördan är helt proppad med saker ! xD först ska jag ha konsär,
spelar bas i ett band, så ska vi uppträda på ett café kl 4..
vet inte hur länge det kommer ta, men senare vid 6tiden
ska vi åka till min kompis Jeanette ! och vid 8tiden åker vi till Åminne !
ska bli kul :) första gången jag åker dit och festar ;P

Men men, jag hör av mig nångång ! typ på söndag ;D
vi ses, ha de bäst så länge , xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0