J*vla F-klav !

Hej!
Kom nyss hem från nivåprovet.. och gissa?
jag fick underkänt i notläsningen ! -.- Hatar F-klav.. har läst G-klav
ända sedan jag börja på med musik så inte så jävla lätt att
börja om på nytt då med en annan sak :( men ska ta om notläsningen
på hösten nån gång.. så bara att kämpa på och försöka lära sig då under
sommaren.. jätte kul läxa eller? -.- fy fan.. Tänk er detta..
Fasst utan tabs och massa hopp mellan noterna.. palla XD haha

Annars så tyckte dom att jag var väldigt musikalisk av mig, och det är
jag ju iofs.. spelar bas och gitarr, sjunger och har spelat valthorn
och lite piano XD trummor skulle va coolt åxå xD men ska försöka
lära mig läsa noter i F-klav före jag tar på mig mera saker..

Nu måste jag fixa en affisch till musiklinjens konsär..
Har idétorka så får väl se vad det blir till då xD
Kan ladda upp en bild senare :) ses så länge ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0