Kauhajoki, Vasa, Bilder.

Hallå :)
Har varit hemma en liten stund nu, va ju till Kauhajoki idag så ;P
Köpte bara ett bh och ett par trosor ^^ så söta ! <3
Hela setet kosta 15€ :) så va inte så dyrt , plus att jag behöver ett nytt ;P
Å denna söta tiger är på :D

Wild thing ;)

Ihihi, erkänn att den är söt? :D

Hitta en skinnjacka åxå, för 70€,  inte alls dyrt !!
Men morsan ville inte köpa den till mig -.- eftersom jag har ju kavajen..
så synd.. för den va så fin ! Likna precis på en jag såg på Shock som jag ville ha
men den kosta över 150€ så.. synd att morsan inte köpte den då :(
Men imån ska jag till Vasa efter skolan :D bara för att morsan inte hitta det
hon inte ville ha och jag inte hitta nån svart cardigan och nåra snygga shorts..
och sen imån på kvällen kmr sööööt Adde hiiiit <3 puss åp de bårrin ;D<3

Vi va inne och åt på ABC åxå ;D jag beställde en lövbiff :D muums !
älskar det där örtsmöret som är på biffen :D <3

Annars så ska jag på kalas sen ikväll ;P mums, tårta :D:D <3
haha, och nu vet jag inte vad ja ska göra tills dess..
kanske kolla ett LA ink avsnitt? tror att jag ska göra det :)
Vi ses, ha de bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0