Konsert och Mafia Wars.

Hej Hej !
Sitter bara hemma nu :p har vart hemma typ en timma,
har varit och övat lite låtar tills konserten ikväll !
Kommer säkert bli bra, är lite nervös men.. Många som jag
känner ska ju komma och lyssna! Bland annat Adde,
morsan, farsan, mormor, kusinen och hans morsa och säkert
ännu mera som jag känner.. xD hoppas bara att rösten inte jävlas..
är lite hes så :( men det ordnar väl sig bara vi sjunger upp före xD
Bild från förra konserten vi hade, typ på hösten kanske?
Ja, kvalitén suger hårt ! Bilden är tagen med morsans mobil xD

Annars, jag är beroende av Mafia Wars :s förstår inte riktigt hur
man kan vara över lvl 100 men XD börja igår och är lvl 9 nu ^^
tycker det går seegt att ta lvls :o annars gör man inte ens så mycket
på spelet.. bara trycker lite här å lite där och sen väntar lite, haha xD
Men men, ska leta kläder som jag ska ha på mig ikväll nu :)
Ha de bäst så länge ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0