Konserten och lite annat.

Hallå :)
Kom hem från konserten för kanske 1½ timma sen ^^
Den gick väl bra tror jag xD Sket sig i en låt då jag inte såg
texten då ljuset bländade mig -.- men men hittade ju in tillbaka iaf!
Adde stanna här en stund efter konsären, han åkte hem för kanske..
15 minuter sedan ;p jag ville ju att han skulle sova här :(
här är en bild på mig då vi sjunger i kör xD HAHA kolla minerna XD

aja.. men imorgon är det en lätt dag i skolan,
sen en ännu lättare dag på fredag!
å då ska jag och kolla efter avslutnings skorna!! :D
och sen ska jag färga om håret :) svart och rött ! yeah !
Vet inte riktigt vad det blir till sommaren.. kanske blont?
eller.. mörk rött? hm.. vad tycker ni? ;p

BLONT

VS. MÖRK RÖTT

btw, vill ha så långt hår igen :(
Aja men nu ska jag gå och tvätta bort sminket
och sen gå å lägga mig ! :) vi ses, ha de bäst ! xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Nenni

Ja tkr du ska ha rött;D

2009-06-03 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0