Mafia Wars och Legato.

Hej hej :)
Fyy va jag va arg i morse! Vakna klockan 7, åkte till skolan..
satt och vänta på en lärare som aldrig kom då jag skulle ha prov..
så ringde jag till henne, å nee då sa hon att jag inte skulle ha det från
morgonen :s fasst jag fråga om jag fick ha det igår och hon sa ja! -.-
så sa hon att hon inte hörde vad jag sa :s fasst hörde gjorde hon nog
hela rummet va ju tomt -.- lika bra att säga att hon glömt?!
aja men skit samma.. provet hade jag klockan 1, gick väl bra ^^
åkte hem efter det, spela lite Mafia Wars på "Fejjan", Facebook XD
blev medlem idag fasst jag aldrig skulle bli medlem.. haha

Snart ska jag på Legato avslutning, ska få mitt betyg osv..
Kmr säkert va dåligt då notläsningen sket sig.. :(
men men.. SNART ÄR DET SOMMAR LOV :D:D:D:D:D
äntligen! iofs har året gått jätte snabbt :o
tyckte jag nyss börja gymnasiet.. haha ^^

sommar sommar sommar sommar !

Klicka för större bilder ;D



Men nu ska jag spela lite mafia wars åså ska jag
dra på legato avslutning och sen läsa på engelska provet..
sista provet för iår !! :) Yaay !
Vi ses, ha det bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0