Min affisch till konsären.

Nu har jag fixat klart affischen :)
kommer bara bli lika stort som ett A4 papper, men det är
väl tillräckligt stort ;P det är ju ändå bara en liten konsär så..
Så här blev resultatet !

Klicka för större bild!!
Den blev inte för överdriven och inte för tråkig så det är ett bra
resultat för en affisch, eller hur? Ljus och söt lockar människor
att läsa ;) haha :D får hoppas att lite folk kommer iallafall !
iofs blir jag jätte nervös då jag skall sjunga.. usch !
men älskar ju att sjunga så det ordnar sig alltid :)

Nu så blir det lite musikpluggande och sen klockan 9 blir
det min favorit serie på tv, NCIS ! <333
Vi ses, ha de bäst :) xoxo.<3

Kommentarer
Postat av: ...

musiklinjeNs konsERT...

2009-05-19 @ 21:00:06
Postat av: Jonna

Yep, kom på det en liten stund efter jag ladda upp bilden.. Har det ändrat nu ^^

2009-05-20 @ 19:21:55
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0