Musik hela dagen.

Hey !
Har varit rättså segt idag, kom till skolan typ halv 10, börja skolan halv 11 xD
Har haft 3 timmar idag ! En engelska, historia och en musik
(+ en till musik timme, då jag öva 2 låtar med Nenni och Nette)
Musikläraren vill att jag ska lära mig 10 låtar eftersom jag tentar musik 1 -.-
kmr bli typ  : Dont worry be happy, Mercy mercy mercy, Stand by me,
Damn Regret  åså vet jag inga mer ! Måste leta i några böcker..
Får både sjunga och spela nåt instrument, vad jag vill ^^
så kan inte va så svårt eller?
kunde jag spela gitarr redan då jag gick i dagis så klarar ju allt (a)
Lät säkert grymt bra då jag spela *host* :D

Ska snart på nivåprov :( eller klockan 6.. usch vad jag är nervös!
Är mest skrämd för notläsningen.. :/ och att lärarna ska sitta och
stirra på mig.. blir bara mer nervös av det :p haha..
på tal om prov, så börjar vi prov veckan imorgon X)
men har inga prov på onsdag och fredag ! [ ledig på torsdag ]
så min provvecka börjar på måndag ;P till onsdag.. xD
då har jag Historia, musik och engelska.. och dom två sista
dagarna vet jag inte vad vi ska göra :o hoppas nåt kul iallafall ! :D

Aja men, nu ska jag kolla runt lite till på nätet och sen ska jag göra mig
klar för basprovet :) önska mig lycka till ! :D ha det bäst, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0