Nya skor och pyssel inför avslutningen.

Hej hej! :)
Fick bara ut proven idag i skolan så fick åka hem 11.
fick 7½ i histora och 8 i engelska :p engelska provet va
skumt.. massa ord man inte ens hört förut :o
Aja men, jag klara det iallafall ^^
Efter skolan åkte jag till Kristinestad för att leta nya skor,
hitta inte dom jag ville ha förståss men några dit åt !
De skavar lite på lilltån men det ordnar väl sig ^^
Ska testa lägga ett plåster runt så att det inte skaver ;p
Så här ser dom iallafall ut :)

Jätte fina :) synd bara att mina tår är cp så de måste
skava lite.. Men som sagt, plåster ftw!
Btw, ar haft jätte mysigt idag XD Har färgat håret och
haft på en hemmagjord ansiktsmask ;p
Va faktist riktigt bra! mjuk och len nu, hehe.
Recept; ägg vita, honung och citron.
Gjorde allt för mycket så lämna jätte mycket xD
Men inte så dyra produkter heller ;p
Dessutom har jag fixat naglarna i guld, mysigt.
Adde kommer snart hit tror jag :)<3 Börjar bli lite sent
så hinner väl inte va tillsammans så jätte länge men..
nu ska jag spela lite uno :D vi ses, ha de bra, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0