Seg, slö och ingenting.

hallå,
Jag är helt jävla slut idag.. orkar inte göra nånting.. :/
va meningen att Jeanette och jag skulle åka och bowla efter skolan
men pensionärerna skulle va där då tills klockan 4 så vi sket i det..
så jag har bara suttit hemma nu då och segat och slöat.. :( tråk ..
har suttit och ritat nåt åt Magnus som han bad mig göra ^^
ett svärd som är nerstucket i marken och sen en orm runt kringlad..
så här blev resultatet : [ btw, första gången jag ritar en orm "seriöst" ]

Gillar inte att färglägga mina teckningar.. men denna kändes
rätt att färglägga ^^ hoppas bara Magnus gillar den.. annars så får han..
skita på sig :) haha nemen.. han får väl ha nån annan att fixa en då ^^
Aja men har ingen aning om vad jag ska göra nu.. typ.. kolla LA ink? igen? xD
Aja men, vi ses, ha de bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0