Skola, ångest och panik.

Hallå där !
Hade sovmorgon idag så vakna 09:10 xD börja skolan 10:25..
så då hade jag en historia, 2 musik, en engelska och en håltimme
då jag försökte fixa ihop nästa års kurser.. å sen åkte jag hem ;P
Har ångest då ja inte får med alla kurser :( kommer lämna bort 2
psykologi kurser -.- och en religion om jag väljer en konst istället ..
vet inte hur jag ska göra :( måste prata med Johan om det..
blir väl att jag tar lite mera kurser i 3an då.. blä !

Så här ser jag ut idag om någon är intresserad ;P
haha, finast redigerat åxå !

Slitna jeans från Gina tricot
T-shirt från H&M
Armband från VeroModa

BTW, Har nivåprov i bas imorgon :( Panik ! Suger på att läsa
noter i F klav .. så prima vista låten kommer väl skita sig totalt ;(
men hoppas på det bästa ! Kom på att jag glömt att lämna in
lappen om jag skall fortsätta nästa år inte XD måste göra det
imorgon då bara ;P haha, bara det inte är för sent ^^

Har varit ute en liten sväng idag åxå för att ta lite bilder men
orkade inte typ ta några eftersom det blåste så kallt..
och min kamera slukar batterierna på typ.. 10 minuter xD


Jag vill ha en system kamera :( går inte att ta bilder på djur -.-
som tex en fågel eller en humla.. De blir suddiga och
tar man på närbild så hinner djuret försvinna :s orka ?
så ska spara ihop till en systemkamera  och en dator..
skulle iofs vara mycket lättare om man fick nåt sommar arbete ! -.-

Aja men, blev lite långt inlägg XD så ska avrunda här nu ;P
vi ses, ha det bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0