Skola, gym och glass.

Hallå!
Idag har det vart en ganska lätt dag :) Har bara vart i skolan,
hade en historia, 2 musik och en engelska. Sen så gick jag till gymmet :)
och sen blev det att åka med farsan och handla mat ;P Då vi kom hem
så grilla farsan korv åså käka vi det med potatis sallad , mums :D
[ Btw mina måndagar ser typ likadana ut Skola>Gym>Handla>Hem ]

Till förrätt, dvs på vägen hem var jag för hungrig, så käka jag en
Solero Berry Berry, så gott ! Älskar Solero glassarna :)
Så gott med en "yta" av jordgubbar och röda bär
och sen en jätte mjuk vaniljglass inne i den :) Somrigt värre !<3

Söker ni en somrig glass så köp solero !
 ( nästan alla glassar från Solero är goda! )

Har nyss fixat en uppgift till en kompis, hoppas iallafall att det duger..
Hade idétorka så blev bara nått lejon och nån karta Xd haha,
så går det då hon inte har nåt photoshop på sin dator ;P hehe
Nu vet ja inte alls vad jag ska göra.. typ kolla LA ink igen?
kolla 7 avsnitt igår :D och ett avsnitt är 45minuter långt !
det blir typ.. lite över 5 timmar ! :D haha , snacka om seg dag de va..
Men men, nu blir det LA ink ! vi ses, ha de bäst <3 xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0