Sol, Stephen och pizza.

Hallå !
Idag har jag bara varit seg , vakna typ 12, sminka mig och
åt en macka.. sen gick jag ut och läste i boken Signal av Stephen King !
den är så bra ! har iofs inte kommit så jätte långt i den ännu men den
är så grym! Den handlar typ om då alla som använder mobiltelefoner
blir knäppa och mördar andra och sånt xD har inte kommit så långt
så vet inte riktigt vad som händer ännu xD men den är spännande !
Rekomenderar värkligen Stephen Kings böcker, dom är läskiga
och spännande! :) bättre böcker finns inte ? ;)

Aja men, typ klockan 2 så vakna Adde och kom ut i solen med
mig en stund xD typ 3 tiden åkte vi efter pizza :) beställde varsin Opera ;D
fasst jag ville ha min inbakad, så mycket godare <3
efter vi ätit så gick vi ut en stund till och bara softa i solen xD
hörde min klasskompis Dan på radio :o han hade vunnit nån
rubixkubs tävling ^^ så de interjuvade honom.

Aja men tog inte så många bilder igår XD tog bara några skit suddiga..
förutom denna och en till ;P sommar kom nu tack ! <3

soft med ölflaskor som flyter där XD hahaha :D
Denna va den andra bilden som inte blev suddig eller allt för mörk ;P

Nenni och Nette ! (i bakgrunden är Johanna Mats Adde och många andra
som ja inte ens vet namnet på xD + några som jag inte ser vem det är )
btw, morsan locka mitt hår igår åxå :D värsta mini lockar X)
vill ha längre hår :( så det syns bättre !

Men nu ska jag göra  nåt annat ^^ vi ses, ha de bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0