Takida i Fagerö.

Hej hej!
Passar på att skriva ett litet inlägg nu medan Adde
 ligger och sover ;p Igår va de skit kul :) Takida va jätte bra live!
Dom spela till och med min favoritlåt! + många andra låtar
jag gillar ;P Ända stora besvikelsen va att sångaren inte skrev
autografer.. Han stog "i duschen" typ en halvtimma.. '-.-
och att jag inte hade med min kamera så jag fick några bra bilder..
Dessa va dom ända bilderna som inte är för suddiga xD



Btw, me like sångarens tatueringar xD Men han va lite
läskig där han stog och headbanga å skaka på huvudet, haha.
Men men, nu ska jag kolla när Adde tänkte vakna,
och sen ska jag gå ut :) vi ses ha de bäst ! xoxo<3

BTW, är inte Addes familjs katt sööt? Cissi lurv slurv ;D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0