TBE, kalas och kläder.

Hallå, sitter i skolan idag åxå ^^
Ska ta en spruta idag så kunde inte ta moppe till skolan :(
kommer krylla med folk där så ingen idé xD
Hatar sprutor! usch -.- den där nålen är typ 4-5cm lång ;(
fasst behöver inte oroa mig lika mycket för att få TBE då x)
eller va det borrelia..? iaf nåt från festingar ^^

Annars fyller min kusin idag ^^ ska väl dit på kalas ikväll ;P
måste se när det blir.. eftersom jag både har bas och band övning ikväll..
blir kanske så att jag skippar bandövningen ^^ vi måste se vad morsan
säger, och när vi åker x) iofs e bandövning rätt tråk, spelar bara samma låtar hela tiden..

Kom fram till igår att jag behöver shorts !
Har 2 st, ett mjukt par och ett svart jeans.. men båda är värsta korta :s
vill ha lite längre ;P helst mörkblåa eller gråsvarta.. men ljusblåa e ok åxå ^^
( ja.. jag kan använda ljusa jeansshorts men inte långa jeans.. )
Hitta ett par här från bikbok :

Hitta ett annat snyggt par från topshop :D

Borde köpa mera lång ärmade tröjor.. har nästan inga såna :o
Kanske för att jag inte hittar några snygga.. eller..?
Alltid då jag shoppar.. köper jag alltid en t-shirt eller en topp :p eller
kanske ett byxpar till ;P men oftast t-shirts XD
Men nu hitta jag faktist en rätt fin cardigan från ONLY, borde
åka till vasa och kolla om jag hittar den !

Behöver en ny väska åxå, en som inte är för stor och inte för liten..
Har redan en för stor och en för liten ;P och båda är svarta..
Vill ha nån som piggar upp i sommar :D tex en grön eller gul ;D
Hitta denna på handväskor.com :

Så söt! :D
Kom på att jag behöver nya skor åxå ! Mina VANS är sönder.. :(
så funderar på att köpa converse? eller.. ska ja köpa ett nytt vans par?
HJÄLP ! Vilka tkr du?
< Vans   /  Converse >


Vill ha båda ;) Jonna älskar skor <3 ( och kläder.. )
Men vill värkligen och shoppa till sverige nu ! Längtar tills jag åker till gbg
och hälsar på syrran i sommar ! shoppa shoppa shoppa ;D
då ska ingen (!!) skynda å ha sig, då ska jag ta de lungt och shoppa lungt ;P
har ju fan hela dagen på sig, inte ska de stressas då inte ;P

Aja men nu ska jag läsa lite på engelska orden åså ska jag gå på lektion !
Vi hörs :) ha de bäst <3 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0